Sprzedawcy wartości

Opublikowany

Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu korzyści. James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus … Czytaj dalej Sprzedawcy wartości

Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Opublikowany

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: … Czytaj dalej Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Mali moga więcej! Marketing małej firmy czyli wojna o rynek

Opublikowany

Drogi Przedsiębiorco.Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie … Czytaj dalej Mali moga więcej! Marketing małej firmy czyli wojna o rynek

Superslogany

Opublikowany

Superslogany, czyli wyjątkowe hasta pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją. Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasta z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki … Czytaj dalej Superslogany

Marketing. Teoria i przykłady

Opublikowany

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w … Czytaj dalej Marketing. Teoria i przykłady

Marketing na rynku prasowym

Opublikowany

Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu producentów/wydawców prasy oraz jej dystrybutorów/sprzedawców w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce w dobie transformacji ustrojowej w kraju, z uwzględnieniem wpływu uwarunkowań globalizacyjnych, w tym związanych z procesem integracji Polski z Unią Europejską. Celem publikacji jest również krytyczna analiza zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych … Czytaj dalej Marketing na rynku prasowym

Ogilvy. Król Madison Avenue

Opublikowany

To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. Idiosynkratyczny, … Czytaj dalej Ogilvy. Król Madison Avenue

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Opublikowany

*Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów *Rozmowy z klientami i prezentacja towarów *Zarządzanie kontaktami z klientami *Przygotowywanie przekonujących ofert Sprzedaż – podstawa działalności większości istniejących dziś firm – nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków … Czytaj dalej Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię

Opublikowany

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach … Czytaj dalej Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię

Siła przyzwyczajenia. 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu

Opublikowany

Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!" dr Jagdish N. Sheth Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. – Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt … Czytaj dalej Siła przyzwyczajenia. 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu