Zesoły sprzedaży w obliczu zmian

Opublikowany

Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby … Czytaj dalej Zesoły sprzedaży w obliczu zmian

Inbound marketing

Opublikowany

Wciągnij klienta w swe sieci* Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę.* Obowiązkowo stwórz stronę internetową.* Załóż konta w serwisach społecznościowych.* Zacznij pisać firmowy blog.* Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń.* Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony.* Promuj tych, którzy promują Ciebie.* Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się … Czytaj dalej Inbound marketing

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Opublikowany

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw … Czytaj dalej Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Sprzedaż towarów. Podręcznik, eMPi2

Opublikowany

Podręcznik dla zasadniczych szkół zawodowych i szkół policealnych do nauki zawodu sprzedawca, dopuszczony do użytku szkolnego, numer ewidencyjny w wykazie: 18/2010. W podręczniku scharakteryzowano zawód sprzedawcy, omówiono metody sprzedaży, zasady prowadzenia rozmowy sprzedażowej, wyjaśniono podstawowe pojęcia związane ze sprzedażą towarów, rodzajem cen. W podręczniku podano definicję i rodzaje marż oraz sposoby ich obliczania, wyjaśniono sposoby … Czytaj dalej Sprzedaż towarów. Podręcznik, eMPi2

Logo Design Love. Zaprojektuj genialny logotyp!

Opublikowany

Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego – stanowią graficzną reprezentację marek wartych … Czytaj dalej Logo Design Love. Zaprojektuj genialny logotyp!