Superslogany

Opublikowany Autor blogksiazki

Superslogany, czyli wyjątkowe hasta pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.

Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasta z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów.

Odpowiada m.in. na następujące pytania:
Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego?
Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo?
Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym?
Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli?
Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie?
Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki – uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.