Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię

Opublikowany Autor blogksiazki

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski
Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

*Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
*Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
*Określanie wartości użytkowników witryny
*Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
*Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
*Wybór słów kluczowych
*Maksymalizacja tropu wyszukiwania
*Strony konwersji, oferty i budżet
*Zarządzanie kampanią
*Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
*Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań