Zaufanie #1

Opublikowany Autor blogksiazki

„Zaufanie – nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów, przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo nie osiągnie takiego tempa działania, aby zapewnić sobie przyszłość na burzliwych dziś rynkach. Ta książka ma wydobyć zaufanie z zacisznych zakątków, jak również udowodnić, że zaufanie jest czynnikiem ważnym i „opłacalnym”. Ma także wskazać szybką i bezpośrednią drogę do „bezzwłocznego zaufania”.
Zrywa ona też z szeregiem stereotypów: jakoby zaufanie było czymś dobrym, ale nie dorównywało kontroli; że na zaufanie trzeba sobie dopiero zasłużyć lub że zaufanie to „jedynie” wrażenie. W rzeczywistości nie ma pewniejszego środka zabezpieczającego niż zaufanie. Zaufanie stanowi skuteczniejszą kontrolę niż jakikolwiek system kontrolny. Zaufanie tworzy większą wartość niż jakakolwiek koncepcja zarządzania, podnosząca wartość”.
( fragment książki)