Technologia to TY
* Nowe modele biznesowe
* Tworzenie sieci kontaktów
* Badania i analityka
* Marki generowane przez konsumentów
* Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam zrozumieć ten nowo powstały świat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyść.
Dan Ariely,
autor książki Predictably Irrational
Najpierw był rozłam, potem otchłań, a następnie przepaść. Teraz oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie do nawiązania relacji. Mitch zabierze Was na pouczającą, zabawną wycieczkę po tym, co oznaczają internetowe kontakty – z klientami, znajomymi, a nawet konkurentami. Jeśli chcecie być na bieżąco, macie taką szansę. Lepiej się pospieszcie.Seth Godin,
autor książki Plemiona 2.0
W dzisiejszym świecie Twittera, Facebooka i całej tej szybkiej komunikacji nawiązanie kontaktu między Twoją firmą a klientami jest niezbędne. Problem polega na tym, że nie pomogą Ci już stare zasady. Dziś przeżycie zależy od umiejętności stworzenia prawdziwej wartości dodanej, wiarygodnego przekonywania i budowania zaufania. Dla każdego, kto chce zrozumieć świat nowych mediów, to jest niezbędny przewodnik.
Daniel. H. Pink,
autor książki A Whole New Mind
Przedsiębiorczość 2.0
Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób – ja znam kogoś – kto zna kogoś – kto zna kogoś – kto zna kogoś – kto zna kogoś – kto zna kogoś – kto zna CIEBIE. To nośna i mocna hipoteza… Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały ją pożreć, przeżuć i wypluć.
W świecie cyfrowym wszelkie blokujące Twój rozwój stopnie oddalenia między Tobą a Twoimi klientami oraz potencjalnymi klientami zostały powalone na łopatki i zdetronizowane. Internet, serwisy społecznościowe oraz narzędzia nowych mediów sprawiły, że stopnie oddalenia zastąpiły piksele. To zmienia wszystko, co wiemy o prowadzeniu biznesu i o tym, w jaki sposób udostępniać swoje marki, produkty czy usługi społeczności internautów. Wszyscy są ze sobą połączeni. Czas, aby Twoja firma również znalazła się w tej sieci.
* Portale społecznościowe – nowa siedziba Twojej firmy
* Tworzenie nośnej i rozpoznawalnej marki osobistej
* Reklama internetowa i Twój blog – wady i zalety
* Budowanie własnej wiarygodności i zaufania
* Bycie stale na bieżąco i kontrolowanie sytuacji
* Cyfrowy nomada – twór urządzeń mobilnych