Gamedec, Marcin Przybyłek – wideoczat na Wirtualnej Polsce

Opublikowany Autor blogksiazki

Marcin Przybyłek, twórca serii Gamedec wydanej przez SuperNowąGamedec: Zabaweczki. Sztorm oraz Gamedec. Zabaweczki. Błyski (zapowiedź) i postaci Torkila Aymore’a będzie gościem wideoczatu Wirtualnej Polski 27 listopada o godzinie 14:00.
Marcin Przybyłek (ur. 1968 w Pułtusku) – polski pisarz science fiction, z wykształcenia lekarz medycyny. Przez 6 lat pracował w koncernie farmaceutycznym, później założył firmę szkoleniową.

Gamedec. Zabaweczki. Błyski

Mobillenium, koncern odpowiedzialny za stworzenie w sieci cyfrowej Bestii, ukrywa straszliwą tajemnicę. Co znajduje się na siódmej planecie systemu Hoedus II, ponad dwieście lat świetlnych od Słońca? I jaki to ma związek z falą zamieszek o bezprecedensowej skali, ogarniających całą Ziemię? Torkil Aymore dwoi się i troi – dosłownie – żeby sprostać wyzwaniom przekraczającym możliwości zwykłego człowieka. Ale Torkil nie jest już zwykłym człowiekiem…

Pod koniec XXII wieku zmieniło się praktycznie wszystko.

Wiele ciał, wiele dusz… teraz każdego człowieka można powielić, skopiować. Gamedec walczy o utrzymanie własnej tożsamości, szuka prawdy o rzeczywistości i odkrywa nieznane możliwości własnego umysłu. Czy droga, która podąża, stanie się drogą ocalenia dla całej ludzkości?

Jeśli wszedłeś w sieć,
nie ma już dla ciebie ratunku.

Gamedec: Zabaweczki. Sztorm

Mobillenium, koncern odpowiedzialny za stworzenie w sieci cyfrowej Bestii, ukrywa straszliwą tajemnicę. Co znajduje się na siódmej planecie systemu Hoedus II, ponad dwieście lat świetlnych od Słońca? I jaki to ma związek z falą zamieszek o bezprecedensowej skali, ogarniających całą Ziemię? Torkil Aymore dwoi się i troi – dosłownie – żeby sprostać wyzwaniom przekraczającym możliwości zwykłego człowieka. Ale Torkil nie jest już zwykłym człowiekiem…

Gamedec. Granica rzeczywistości

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców…
Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy.
Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw.

Gamedec. Sprzedawcy lokomotyw

Kończy się XXII wiek. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Koncerny produkujące realne dobra konkurują o konsumenta z firmami promującymi życie w sieci. Główni gracze na ziemskiej scenie gospodarczej ukrywają atuty. Media manipulują społeczeństwem. Globalny kryzys sieciowy pociąga za sobą setki ofiar. W świecie, gdzie jednostka nie ma żadnego znaczenia, Torkil Aymore rozpaczliwie walczy o przetrwanie. Nie chce już wygrać. Chce przeżyć.