Chroń swoje nerwy. Rzecz o tym, jak współpracować z palantami

Opublikowany Autor blogksiazki

Przetrwaj i rządź!
Co zrobić, kiedy szef-palant, współpracownik-palant lub podwładny-palant zamiast pomagać, dobija Cię na każdym kroku?
Jak rozwiązywać sztuczne problemy stwarzane przez innych?
Co zrobić, gdy pracodawca posuwa się o krok za daleko?
Jak się nie dać i pokazać im wszystkim?
AAAAbsolutny hit księgarni Onepress na polskim rynku!
AAArcyciekawa, inspirująca i dowcipna!
AAktualna i odkrywcza!
Współpraca oznacza dwie litery: MY – brzmi prawda wyznawana w jednym z największych światowych koncernów motoryzacyjnych. Co jednak w sytuacji, kiedy współpraca z Twoimi kolegami lub szefem oznacza pasmo upokorzeń, zszargane nerwy albo uczestnictwo w wojnie biurowej? Czy koniecznie musisz przystosować się do stada palantów i przyjąć ustalane przez nich idiotyczne zasady? A może podejmiesz wyzwanie i dasz radę wybić się ponad ten tłum kretynów? Nie masz wpływu na to, z kim przestajesz, dlatego zacznij wpływać na to, co czytasz!

Drugie wydanie bestsellera Chroń swoje nerwy. Rzecz o tym, jak współpracować z palantami w sposób lekki, dowcipny – i przede wszystkim skuteczny – pomoże Ci rozwiązać problemy pojawiające się w Twojej pracy. Razem stawicie czoła powszechnej niesprawiedliwości, fatalnej współpracy w zespole, pokrętnemu formułowaniu informacji zwrotnych, bezcelowym zebraniom, zagmatwanemu procesowi podejmowania decyzji i wyniszczającej atmosferze w firmie.

W książce tej, będącej zbiorem odpowiedzi na prawdziwe pytania czytelników, wzbogaconej przy tym zabawnymi rysunkami rodzimego grafika – Jana Filipiaka, autor, Ken Lloyd gruntownie analizuje problemy powodowane przez palantów, z którymi pracujesz, i podaje gotowe rozwiązania dotyczące:

błędów popełnianych przez nowych kierowników i przełożonych;
nieporadnych kierowników, współpracowników i podwładnych;
odporności na zmiany;
dezinformacji i braku komunikacji;
stagnacji;
eskalacji skarg i konfliktów;
"przyjaciół", którym lepiej nie ufać;
niesprawiedliwego wynagradzania;
nieskutecznych szkoleń, zachęt i planów motywacyjnych;
problemów rodzinnych w firmach prowadzonych przez rodziny.