Marketing międzynarodowy

Opublikowany Autor blogksiazki

Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej.

W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:
* internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
* marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
* strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.

Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
Prof. nadzw. dr hab. Róża Milic-Czerniak