Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

Opublikowany Autor blogksiazki

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.

dr hab. Ewa Dziedzic, profesor SGH:
„….książka może być cenną pozycją pomocniczą dla studentów i praktyków zainteresowanych zagadnieniami marketingu usług turystycznych i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi. Szczególną zaletą jest przejrzysta prezentacja ewolucji elektronicznych narzędzi przetwarzania danych i ich wpływu na rynek turystyczny – do tej pory w polskiej literaturze przedmiotu nie było zwartej i wyczerpującej prezentacji tych zagadnień. Kolejną zaletą jest powiązanie procesów wdrażania technologii internetowych ze zjawiskami zachodzącymi w przedsiębiorstwach turystycznych i w ich otoczeniu rynkowym”.