Organizacja, kierowanie i nadzór pedagoiczny w szkole

Opublikowany

W poradniku w sposób kompleksowy, zarówno z organizacyjnego, jak i prawnego punktu widzenia zaprezentowano zasady i procedury kierowania szkołą na tle systemu edukacyjnego w Polsce, ze szczególnym omówieniem zmodyfikowanych procesów nadzoru pedagogicznego zgodnie z rozporządzeniem MEN z 7 października 2009 r

Dyrektor szkoły. Pracodawca, menedżer, pracownik

Opublikowany

Książka określa podstawy prawne działalności dyrektora jako pracodawcy, omawia szczegółowo nawiązywanie, zmiany i rozwiązywanie stosunku pracy z nauczycielami i pozostałymi pracownikami szkoły, ich czas pracy i wynagrodzenia oraz uprawnienia emerytalne i rentowe. Książka przedstawia również nadzór i kontrolę nad pracodawcą, a także bezpieczeństwo i higienę pracy w szkole. Książka ukazuje również dyrektora jako menedżera, prezentując … Czytaj dalej Dyrektor szkoły. Pracodawca, menedżer, pracownik

Bezpieczna wycieczka

Opublikowany

Zapewnienie wszystkim uczestnikom bezpieczeństwa, to obok opracowania dobrego planu i programu wycieczki, podstawowe zadanie opiekunów i organizatorów.

Joga dla dzieci

Opublikowany

Książka przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli jogi oraz wszystkich, którzy pracują z dziećmi i poszukują nowych metod i pomysłów. Korzyści płynące z ćwiczenia jogi są następujące:* zwiększenie gibkości i elastyczności ciała,* wzmocnienie mięśni,* redukcja bólów kręgosłupa,* korekta sylwetki,* odreagowanie stresów i napięć emocjonalnych,* nauka samodyscypliny,* kształcenie umiejętności społecznych,* wzrost wiary w siebie, samoakceptacji oraz wiele … Czytaj dalej Joga dla dzieci

Gry i zabawy interakcyjne dla dzieci i młodzieży. Część 4

Opublikowany

Interakcja to współdziałanie i współpraca, to bycie razem! Całe nasze życie polega na tym, że jesteśmy z kimś, że od kogoś zależymy i że także nasze działanie wpływa na inne osoby. Tak jest w dzieciństwie, w domu rodzinnym, w szkole, potem w pracy, we wszelkich związkach i relacjach… Nie jesteśmy samotnymi wyspami i to jest … Czytaj dalej Gry i zabawy interakcyjne dla dzieci i młodzieży. Część 4

Witajcie nogi! Gry i zabawy ruchowe dl adzieci w wieku od 3 do 6 lat. Część 1

Opublikowany

Zabawa to najprzyjemniejsza i najskuteczniejsza forma nauki. Dzieci ją kochają, a nauczyciele doceniają. Jednak aby zabawa spełniała swoje podstawowe funkcje – rozwijała intelektualnie i emocjonalnie, uczyła współżycia w grupie – nie powinna być przypadkowa. Zabawa zawsze musi być zorientowana na określony cel, musi być przemyślana i precyzyjnie dostosowana do konkretnej okazji. Przygotowaliśmy niezwykle praktyczny zbiorek … Czytaj dalej Witajcie nogi! Gry i zabawy ruchowe dl adzieci w wieku od 3 do 6 lat. Część 1

Witajcie ręce. Gry i zabawy ruchowe dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Część 2

Opublikowany

Zabawa to najprzyjemniejsza i najskuteczniejsza forma nauki. Dzieci ją kochają, a nauczyciele doceniają. Jednak aby zabawa spełniała swoje podstawowe funkcje – rozwijała intelektualnie i emocjonalnie, uczyła współżycia w grupie – nie powinna być przypadkowa. Zabawa zawsze musi być zorientowana na określony cel, musi być przemyślana i precyzyjnie dostosowana do konkretnej okazji. Przygotowaliśmy niezwykle praktyczny zbiorek … Czytaj dalej Witajcie ręce. Gry i zabawy ruchowe dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Część 2

Witajcie oczy. Gry i zabawy ruchowe dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Część 3

Opublikowany

Zabawa to najprzyjemniejsza i najskuteczniejsza forma nauki. Dzieci ją kochają, a nauczyciele doceniają. Jednak aby zabawa spełniała swoje podstawowe funkcje – rozwijała intelektualnie i emocjonalnie, uczyła współżycia w grupie – nie powinna być przypadkowa. Zabawa zawsze musi być zorientowana na określony cel, musi być przemyślana i precyzyjnie dostosowana do konkretnej okazji.Przygotowaliśmy niezwykle praktyczny zbiorek zabaw … Czytaj dalej Witajcie oczy. Gry i zabawy ruchowe dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Część 3

Witajcie uszy. Gry i zabawy ruchowe dla dzieci od 3 do 6 lat. Część 4

Opublikowany

Zabawa to najprzyjemniejsza i najskuteczniejsza forma nauki. Dzieci ją kochają, a nauczyciele doceniają. Jednak aby zabawa spełniała swoje podstawowe funkcje – rozwijała intelektualnie i emocjonalnie, uczyła współżycia w grupie – nie powinna być przypadkowa. Zabawa zawsze musi być zorientowana na określony cel, musi być przemyślana i precyzyjnie dostosowana do konkretnej okazji. Przygotowaliśmy niezwykle praktyczny zbiorek … Czytaj dalej Witajcie uszy. Gry i zabawy ruchowe dla dzieci od 3 do 6 lat. Część 4

Od stóp do głów

Opublikowany

Zabawa to najprzyjemniejsza i najskuteczniejsza forma nauki. Dzieci ją kochają, a nauczyciele doceniają. Jednak aby zabawa spełniała swoje podstawowe funkcje – rozwijała intelektualnie i emocjonalnie, uczyła współżycia w grupie – nie powinna być przypadkowa. Zabawa zawsze musi być zorientowana na określony cel, musi być przemyślana i precyzyjnie dostosowana do konkretnej okazji. Przygotowaliśmy niezwykle praktyczny zbiorek … Czytaj dalej Od stóp do głów