Metody TQM w zarządzaniu firmą

Opublikowany

Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 „klasycznych” i 7 „nowych” metodach TQM; przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów. Analizują je pod kątem możliwości wykorzystania w fazach: doskonalenia organizacji, rozwiązywania problemów, zarządzania strategicznego, … Czytaj dalej Metody TQM w zarządzaniu firmą

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Opublikowany

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego. Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych, szczegółowo omawia:* uwarunkowania prawno-zwyczajowe … Czytaj dalej Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

Opublikowany

W książce "Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy" Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu … Czytaj dalej Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

Od dobrych pomysłów do doskonałych rezultatów. Zmień i wzmocnij swoją firmę

Opublikowany

Co sprawia, że firmy dobre stają się najlepsze, duże – jeszcze większe, a odpowiednio zarządzane osiągają najwyższy poziom? Każde rozwijające się przedsiębiorstwo po pewnym czasie staje przed koniecznością podjęcia przełomowych decyzji. Jak jednak dokonać właściwego wyboru, gdy zamierza się wkroczyć na nowy rynek, połączyć siły z innym przedsiębiorstwem lub dokonać głębokiej wewnętrznej transformacji? W jaki … Czytaj dalej Od dobrych pomysłów do doskonałych rezultatów. Zmień i wzmocnij swoją firmę

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Opublikowany

Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: * Jak zdobyć lojalnych klientów? * Dlaczego zindywidualizowany … Czytaj dalej Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Wyniki górą! Tworzenie kultury pozwalającej prześcignąć konkurencję

Opublikowany

Książka Wyniki górą! pokazuje, jak stworzyć kulturę korporacyjną dającą przewagę na konkurencyjnym rynku, gdzie produkty i usługi są postrzegane jako wymienne. Randy Pennington, opierając się na własnym doświadczeniu biznesowym i doradczym, przedstawia pomysły, z których skorzystać mogą nie tylko menedżerowie wysokiego szczebla, ale też pracownicy.Odpowiada również na następujące pytania:Jak zbudować kulturę, która wyróżni firmę na … Czytaj dalej Wyniki górą! Tworzenie kultury pozwalającej prześcignąć konkurencję

Nowa energia w korporacji. Jak wprowadzać zmiany

Opublikowany

Nowa energia w korporacji to propozycja dla liderów, którzy wiedzą, że zmiany są koniecznością. Pokazuje, jak dodawać energii menedżerom i ich zespołom podczas wprowadzania nowych rozwiązań w firmie, oraz podkreśla, jak ważne jest dobre przywództwo w każdym biznesie.Książka opiera się na praktyce autorów mających bogate doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej, w środowisku różnych korporacji. … Czytaj dalej Nowa energia w korporacji. Jak wprowadzać zmiany

Mistrzowskie zarządzanie ludźmi. Tworzenie skutecznego zespołu poprzez motywowanie, wspieranie i przywództwo

Opublikowany

Książka Mistrzowskie zarządzanie ludźmi jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: * zarządzanie wydajnością, * komunikacja bezpośrednia, * udzielanie informacji zwrotnych, * asertywność, * zarządzanie czasem, * prowadzenie … Czytaj dalej Mistrzowskie zarządzanie ludźmi. Tworzenie skutecznego zespołu poprzez motywowanie, wspieranie i przywództwo

Procesy restrukturyzacji warunkiem poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa

Opublikowany

Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu restrukturyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej. Źródłem kryzysu zagrażającego funkcjonowaniu przedsiębiorstw jest niedostrzeganie potrzeby zmian, brak zdolności do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki otoczenia. Konieczne jest wprowadzenie procesów restrukturyzacji w przedsiębiorstwie, realizowanych w sposób ciągły. Procesy te zachodzą na wielu płaszczyznach, w różnym tempie, … Czytaj dalej Procesy restrukturyzacji warunkiem poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa